دانلود Alien Shooter v1.2 - بازی تیراندازی به بیگانگان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



کیفیت مطالب واطلاعت چگونه است؟آیا راضی هستید؟

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 2309
بازدید کل : 775512
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

Yahoo Invisible Detector

بازی Alien Shooter را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های اکشن و استراتژیکی نام برد که در محیط آن بازیکن می تواند با بکارگیری بیش از ۲۰ سلاح قدرتمند و حیرت انگیز، اهریمنان و موجودات عجیب را نابود کرده و با کسب امتیاز به مراحل بالاتر را پیدا کند. دارا بودن بعد وسیعی از شخصیت های متنوع با توانایی های منحصر به فرد برای انتخاب در مسیر بازی یکی از ویژگی های خوب این بازی است. شما در Alien Shooter می بایست به نابودی موجوداتی ناشناخته بپردازید. مراحل بازی بسیار متنوع و زیاد هستند و موزیک بازی بسیار عالی است. شیوه نمایش دوربین از بالاست (چیزی شبیه بازی های استراتژیک) که شاید در ابتدا زیاد برایتان جالب نباشد ولی مطمئناً پس از چند دقیقه بازی، روند بازی در دستتان خواهد بود و خواهید دید که این شیوه نمایش چقدر مفید است.

در طول مراحل مختلف می توانید اسلحه، مهمات، جعبه های کمک های اولیه و پول جمع آوری کنید که گاهی این وسابل مخفی بوده و مثلاً در کمدها و یا دیوارها جاسازی شده اند. شما با جمع آاوری پول می توانید در ابتدای هر مرحله اسلحه های جدید، مهمات، جلیقه های ضد گلوله و ابزارهای کمکی مثل: جعبه کمک های اولیه، بالا بردن سرعت عمل کاراکتر، چراغ قوه و... خریداری کنید.



ویژگی های بازی Alien Shooter:

- داستان کلاسیک


- انتخاب شخصیت زن یا مرد برای بازی


- 9 سلاح و گلوله قدرتمند و مرگبار


- بیش از 20 نوع وسایل و تجهیزات آماده و دستی مانند تفنگ، رادار،وسایل پزشکی، و بسیای دیگر ...


- دشمنان ناشناخته و عجیب


- موسیقی اکشن


- ماموریت های مختلف و حالت تلاش برای زنده ماندن


- و ...



The endless darkness and the somber passages of a military complex have become an abode of evil, filled with thousands of blood-thirsty creatures. You cannot let them get out of the facility. You will be provided with explosives to help you gain access to the teleports from which pour thousands of pitiless creatures. A stationary gun will aid in the defense of the area. You have been granted access to the most advanced weapons technology money can buy. As you earn your pay, you can equip yourself with additional weapons and biomechanical implants that will make your fighting abilities superhuman. This shooter has two playing modes: campaign and survival and two characters. Features also include unlimited playtime, ten levels, 9 unique weapons and 6 types of monsters to defeat.

More info (open/close)

 

مشخصات

شرکت سازنده: Sigma Team
حجم فایل: 20.37 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:25 - 90/11/30
امتیاز:

راهنمای نصب

1- بازی را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب بازی کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- بازی را اجرا کنید.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com



:: موضوعات مرتبط: دانلود Alien Shooter v1.2 - بازی تیراندازی به بیگانگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 992
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com