دانلود King Arthur II : Dead Legions - بازی شاه آرتور : لژیون مرده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



کیفیت مطالب واطلاعت چگونه است؟آیا راضی هستید؟

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2269
بازدید کل : 775472
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

Yahoo Invisible Detector

(90/11/10) تغییرات:

نسخه فشرده FightClub اضافه شد در این نسخه مشکل زبان نصب بر طرف شده است.


King Arthur II - Dead Legions عنوانی از کمپانی Paradox Interactive و ساخته شده از استودیوی بازی سازی NEOCORE GAMES است . خیلی از منتقدان جدی بازی های رایانه ای ، بازی فوق العاده King Arthur II - Dead Legions را یکی از بزرگترین شگفتی های نو ظهور سال 2012 میلادی میدانند.داستان بازی ما آغاز میشود. لژیون مرده عنوانی است که به این بازی اطلاق میشود . شاه آرتور جوان درست بعد از کشیدن شمشیر به سرزمین جنگ زدگان ، اقدام به جمع آوری شواله هایی کرده است . فراموش نکنید بریتانیا محل رویداد تمامی این اتفاقات است . همیشه گیمر های علاقه مند به بازی های استراتژی دوست داشتند تا داستان بازی همراه با کمی تخیلات نیز باشد.داستان این بازی بر اساس داستان شاه آرتور میباشد که  یکی از پادشاهان انگلیس بوده است.این بازی استراتژی و نقش آفرینی در هر زمینه موفق بوده است که در ادامه به نقد و ارائه ان میپردازیم. اول از همه باید این نکته را متذکر شویم که این بازی فراتر از  یک بازی استراتژی میباشد.در حقیقت در این بازی ترکیبی از چند سبک را مشاهده میفرمایید.مانند:حماسی - استراتژی - تمدن سازی و... .!!! شاید خیلی از شما گیمر های محترم با شنیدن واژه تمدن به یاد بازی استراتژی سیویلیزیشن بیافتید.اما این بازی کاملا متفاوت از آن بازی میباشد.

Our story begins long after young Arthur pulled the enchanted sword out of the stone,united the war-torn land of Britannia, gathered the Knights of the Round Table and secured peace in Camelot aided by the might of the Holy Grail. Where legends normally end, King Arthur II begins on its own gruesome tale...

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP / Vista / 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 2.4GHz
Memory: 2 GB System memory
Graphics: DirectX 9 compatible graphics card with 256 MB memory
Hard Drive: 7.0 GB Free Space
Sound: 100% DirectX 9 compatible Sound Card

 

مشخصات

شرکت سازنده: NEOCORE GAMES
حجم فایل: 6200 مگابایت
تاریخ انتشار: 20:10 - 90/11/5
امتیاز:

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com



:: موضوعات مرتبط: دانلود King Arthur II : Dead Legions - بازی شاه آرتور : لژیون مرده , ,
:: بازدید از این مطلب : 973
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com